piątek, 12 września 2014

Lakierowo :)

Witajcie kochani !

Dzisiaj naszła mnie jakaś lakierowa refleksja. Wyrzuciłam kilka zeschniętych i stwierdziłam, że może podzielę się z Wami moją skromną kolekcją :)
Zapraszam !
Moi drodzy, dajcie znać w komentarzach czy lubicie takie wpisy, oraz o czym chcecie czytać w kolejnych publikacjach :)

No to może zaczniemy od .... GOLDEN ROSE

Pierwsza część:

W kolejności od lewej

- 01   LAKIER BEZBARWNY
- 50  SREBRNY
- 225 MIĘTOWY
- 234 ZIELONY

Część druga:
- 49   CIEMNY BEŻ
- 243 RÓŻ
- 94   KORAL
- 62   BORDO

Lakiery z Golden Rose, miłe i tanie.
Minusem jest to, że czasami trzeba na płytkę paznokcia nanieść aż 3 warstwy, żeby uzyskać odpowiedni efekt.
Bez odprysków, trzymają się około 3-5 dni.

MANHATTAN
 
Bardzo trwałe i w bardzo ładnej kolorystyce. Ja te zamówiłam na stronie kosmetykizameryki.pl, na której zresztą są tanie.Polecam, nie odpryskują, minusem jest to, że dosyć długo schną.

- 6     NIEBIESKI
- 46K  SOCZYSTA WIŚNIA

Czas na SELENE:

Minusy to: małe opakowanie no i kiepskie krycie. Trzeba nałożyć kilka warstw.
Plus: bardzo bogata oferta kolorystyczna :)

- 216  ZIELONY NEON
- 161  RÓŻOWY NEON
- 141  CZERWIEŃ
- 212  KAWA Z MLEKIEM
- 233  PERLISTY BRĄZ
- 205  PERLISTY NIEBIESKI
- 206  CIEMNY GRANATOWY

No to taka malutka kolekcja. 
Czekam na komentarze no i zapraszam na rozdanie :)

4 komentarze:

  1. ładny kolor tych lakierów masz :)

    Pozdrawiam ♔Nakioo blog- kllik!

    OdpowiedzUsuń
  2. Selene...zależy, na jaki kolor się trafi. Ja mam takie, które kryją po 2 warstwach :) a kolekcja...malutka, ale na poczatek całkiem fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolory calkiem lAdne ale ja osobiscie nienawidzę tanich lakierów gdyz mam beznadziejne paznokcie ! Ja kocham diora i anne . Zapraszam do mnie ; http://vicirage.blogspot.com:/

    OdpowiedzUsuń
  4. niektóre kolorki bardzo fajne ;))

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts