środa, 10 września 2014

Recenzja no.2 - ISANA PROFESIONAL I SIQUENS

Witajcie kochani !

Dzisiaj czas na recenzję. Pod lupę poszły dwa kosmetyki. Sprawdziły się?
Czy brązowy szampon może "zbrązowić" włosy ?
Czy przeceniony krem, może poprawić kondycję skóry ?
Zapraszam do czytania recenzji :)



Moi drodzy, na początku chcę Was zaprosić do rozdania, które dla Was przygotowałam. Na razie nie cieszy się ono jakąś wielką popularnością, ale mam nadzieję, że to zmienicie. Do wygrania naprawdę ciekawe rzeczy. Zostawiam link:

 http://cowkosmetykach.blogspot.com/2014/09/pierwsze-w-mojej-karierze-rozdanie-dla.html

Czas na recenzję:

ISANA PROFESIONAL, FARBGLANZ SHAMPOO

OPIS PRODUCENTA:
Szampon z karmelem i ekstraktem z orzecha włoskiego jest specjalnie dostosowany do potrzeb włosów brązowych i farbowanych na brązowo. Formuła pielęgnacyjna z witaminą E, pantenolem, filtrem UV i pigmentami koloryzującymi, pozwala włosom lśnić jedwabistym brązem przez długi czas.

CENA: 4,50 zł  Ja kupiłam go na promocji w Rossmanie

DO JAKICH WŁOSÓW:  
Do włosów brązowych i farbowanych w odcieniach brązu.

MOJA OPINIA:
Mam brązowe, niefarbowane, ale pozbawione blasku włosy, dlatego stwierdziłam, że warto spróbować, zwłaszcza, że szampon był na promocji.
Ma ładny zapach, kolor palonego karmelu.
Może i jego pigmentacja sprawia, że włosy nabierają minimalnego połysku, jednak bardzo szybko się przetłuszczają. Jednak pomimo tego kupiłabym go jeszcze raz.


KOLEJNY PRODUKT TO:


SIQUENS, MedExpert - KREM KOJĄCO-ŁAGODZĄCY


OPIS PRODUCENTA:
Krem Siquens MedExpert kojąco - łagodzący przeznaczony jest do podrażnionej i wrażliwej skóry ze skłonnością do alergii. Rekomendowany również w przypadkach oparzeń słonecznych, drobnych uszkodzeń naskórka oraz po zabiegach dermatologicznych – np. peelingu i dermabrazji. Idealny dla osób z cerą skłonną do zaczerwienień pod wpływem emocji i zmian temperatury. Efektywny również w leczeniu cery zniszczonej trądzikiem. Doskonały jako baza pod makijaż.

CENA: ok 35 zł/30 ml    Ja kupiłam w Super-Pharm za 10 zł w przecenie :) 

DO JAKIEJ SKÓRY:
Wrażliwej, suchej, skłonnej do przebarwień i alergii.

MOJA OPINIA:
Z tym kremem to w moim przypadku było tak:
Pierwsze 2 tygodnie używania - rewelacja, poprawił nawilżenie, zniknęły przebarwienia. Później było już przeciętnie.
Moja skóra chyba przyzwyczaiła się już do niego i nie reaguje.
Krem bardzo ładnie pachnie, jest wydajny i bardzo przyjemny,
świetnie nadaje się na bazę pod makijaż, ponieważ nie ujawnia suchych skórek.
Polecam, ale nie gwarantuję, że sprawdzi się u każdego.
 
A czy Wy miałyście któryś z tych kosmetyków, co o nich sądzicie ?

Pozdrawiam i do usłyszenia :)

P.S. 

Przypominam o rozdaniu !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Popular Posts