środa, 15 października 2014

GADANIE, GADANIE.... O damskiej toaletce :)

Witajcie kochani !
Co u Was słychać ?
Mam nadzieję, że wszystko dobrze.

Ostatnio wpadłam na pomysł założenia skrytki pocztowej. Dajcie znać w komentarzach co sądzicie o tym pomyśle :)

A teraz przechodzimy do sedna sprawy !
Postanowiłam zorganizować swoją toaletkę.
Mam nadzieję, że mi w tym pomożecie.

PO PIERWSZE !

BIURKO CZY TOALETKA ?
PUDEŁKA CZY ORGANIZERY ?
KOMODA Z SZUFLADAMI CZY STOLIK Z PUDEŁKAMI NA KOSMETYKI PIELĘGNUJĄCE ?
POD OKNEM CZY PRZY SZTUCZNYM ŚWIETLE ?

Mam nadzieję, że pomożecie mi w tym trudnym wyborze.
Piszcie w komentarzach, wrzucajcie lub wysyłajcie zdjęcia.
Z góry dziękuję :)

A oto kilka propozycji :

PROSTO ?
NOWOCZEŚNIE ?
CZY STYLOWO ?
Czekam na Waszą pomoc :)

3 komentarze:

  1. Toaletka, organizery, komoda z szufladkami, przy sztucznym świetle, stylowo.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnia wersja najlepsza, ale nie polecam sztucznego światła!
    -Cudowny blog - będę wpadać częściej!
    . .
    . .
    Mogłabyś poklikać w linki do Sheinside na moim ostatniej notce? Jeśli tak koniecznie napisz czym mogłabym się odwdzięczyć :)

    http://dreamsstation.blogspot.com/2014/10/autumn-with-sheinside.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiadając na pierwsze pytanie, skrzynka mailowa bardzo się przydaje i ułatwia kontakt z czytelnikami podczas np. konkursów.
    Co do drugiego pytania, mnie najbardziej podoba się pierwsza toaletka, czyli prosto. Jeśli masz miejsce na toaletkę i biurko, to zdecydowanie wybrałabym dwa osobne meble. Chyba, że biurko nie jest Ci już do niczego potrzebne. Ewentualnie możesz kupić biureczko z Ikea, które po dodaniu lustra idealnie się na toaletkę nadaje. Na kosmetyki wybrałabym organizery, łatwiej w nich utrzymać porządek niż w zwykłych pudełkach, są też na pewno trwalsze, jednak koszt zakupu będzie znacznie wyższy.
    Na kosmetyki pielęgnacyjne wybrałabym jednak zamykane szuflady pozwalają łatwiej się zorganizować są też bardziej estetyczne i pomagają zachować porządek, w odróżnieniu do większych pudełek. Jeśli masz możliwość postawienia toaletki przy naturalnym świetle, to jest to, moim zdaniem, zdecydowanie lepsza opcja. Oczywiście sztuczne, porządne oświetlenie również się przyda, w bardziej pochmurne dni czy po zmroku, jednak makijaż przy naturalnym świetle wygląda zupełnie inaczej niż w sztucznym. Ale jak zawsze wybór należy do Ciebie, to Twoja toaletka i Tobie ma być wygodnie się przy niej malować :)

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts