czwartek, 16 października 2014

Kochany Święty Mikołaju... czyli moja WISHLISTA :)

Witajcie moi kochani !
Co u Was słychać ?
Mam nadzieję, że wszystko OK.
Dzisiaj przychodzę do Was z moim listem do Świętego Mikołaja.
Zapraszam do czytania.


Więc od razu przechodzimy do rzeczy.
Postanowiłam podzielić moje zachcianki na kategorie, żeby łatwiej było się w tym wszystkim odnaleźć.

1. CIAŁO

a) FARMONA - Szarlotkowy peeling do mycia ciała – Sweet Secret
b) BALEA 
-  Balsam do ciała Golden Shine
-  Balsam do ciała Malina i Trawa Cytrynowa
-  Zimowy balsam do ciała Perłowy Blask
Ja ogólnie chcę się zakochać w firmie BALEA, dlatego na mojej liście długo by wymieniać ich produkty, które chciałabym przetestować.

c) ORGANIC SHOP
-  Krem do ciała Indyjski Lotos
-  Rozgrzewający scrub do ciała - Gorąca Czekolada

 2. MAKE UP

a) Baza wygładzająca Sephora
Baza pod makijaż

b) Rimmel Wake Me Up 



 c)  Paese Lush Satin

 

d) SLEEK Paleta AU NATUREL

  
e) MUA  - Hall of Fame Palette
Hall of Fame Palette
Okey, na dziś tyle, jutro druga część.
Mam nadzieję, że się Wam podobało.
Dajcie znać czy mieliście któreś z tych produktów.

Czekam na komentarze i na emaile od Was,

Do usłyszenia :)
 

2 komentarze:

  1. Mam podkład z paese i jestem bardzo zadowolona :)

    http://straightwaytodreams.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Testowałam tę bazę Sephory i dla mnie nie była dobra... Strasznie mi spływał po niej podkład i warzył się niemiłosiernie :(

    Miło mi Cię poinformować, że nominuję Twojego bloga do Liebster Blog Award 2014 :) Szczegóły tutaj: http://evelyns50shadesofred.blogspot.com/2014/12/nominacja-liebster-blog-award-2014.html
    Mam nadzieję, że dołączysz do zabawy :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts