piątek, 5 września 2014

Pierwsza współpraca !

Witajcie moi kochani !

Dzisiejszy post, który planowałam miał być o czymś zupełnie innym, ale stwierdziłam, że w takich okolicznościach muszę podzielić się z Wami moją radością :)

Nawiązałam współpracę z HURTOWNIĄ FRYZJERSKĄ FRYZOMANIA.PL


I już dostałam paczkę, a co w niej ?...

  
Po pierwsze, bardzo dziękuję Panu Tomaszowi, za wspaniały kontakt: szybki, miły i bardzo konkretny :)

Teraz parę słów o firmie:
 
"Fryzomania to sklep fryzjerski online z profesjonalnymi artykułami fryzjerskimi i kosmetycznymi. Powstał z myślą o wszystkich, którzy cenią sobie komfort i wygodę, jakie daje elektroniczna forma zakupów."

No i muszę Wam powiedzieć, że z tą wygodą i komfortem to prawda.
Wczoraj dostałam wiadomość, że paczka właśnie została wysłana, a dzisiaj po powrocie ze szkoły, moja paczka leżała już na biurku. Szybkość i jakoś obsługi: pierwsza klasa ! 
Tak więc paczuszka, którą otrzymałam wygląda tak:

W paczce znajdował się jeden kosmetyk do włosów, a mianowicie:



Loreal Intense Repair szampon odżywiający włosy suche !

http://www.fryzomania.pl/loreal-intense-repair-szampon-odzywiajacy-wlosy-suche-250ml.html

Bardzo ucieszyła mnie ta współpraca i paczka też. Już zabieram się za testowanie. Niedługo recenzja, a ja zapraszam Was na kolejny post, który już niebawem się ukaże, a w nim mała niespodzianka dla Was ;)

Piszcie w komentarzach czy miałyście już styczność z tym produktem !
P.S.
POZDROWIENIA DLA KOCHANEJ M.P.
Wiem, że czytasz i mam nadzieję, że się podoba :)

29 komentarzy:

  1. czekam na recenzję ;)

    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pojawi się już nie długo, a tymczasem zapraszam na rozdanie :)

      Usuń
  2. Tylko jeden kosmetyk w tak dużej paczce? :o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Paczka może tylko na zdjęciu wydawać się duża, ale nie mniej jednak nawet jeden kosmetyk cieszy :)

      Usuń
  3. Z niecierpliwością czekam na recenzję. Sama do tej pory nie skusiłam się na ten kosmetyk ��

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje - lubię to czekanie na paczuszkę od firmy :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też bardzo, tymczasem zapraszam na rozdanie :)

      Usuń
  5. myślałam, że będzie jakiś wysyp produktów, a to tylko jeden produkt? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale mam nadzieję, że moja współpraca z tą firmą nie zakończy się tylko na jednej paczce i myślę, że jeszcze kilka takich paczuszek dostanę. :)

      Usuń
  6. Wypróbuję na pewno.
    http://alia-natalia.blogspot.com/
    Wymiana obs?

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam dwa szampony Loreal dawno temu ;) Są świetne , na pewno będziesz zadowolona !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mam nadzieję, że będzie fajny :)
      Zapraszam na rozdanie :)

      Usuń
  8. Gratulacje!
    http://nutellaax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Paczka wyglada na zdjeciach na naprawdę sporą więc myślałąm, ze dostałaś całą górę kosmetyków do włosów ale i ten jeden wydaje się być naprawdę fajny : )

    http://nennka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, czytałam jego opinie i są niezłe.
      Zapraszam na rozdanie :)

      Usuń
  10. Gratulacje! Również czekam na recenzję. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratuluję współpracy i czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts