sobota, 7 marca 2015

Gadanie, gadanie o... drogeriach internetowych :)

Witajcie moi kochani,
za oknem słoneczko, więc humorek dopisuje.
Dzisiaj postanowiłam pogadać z Wami troszkę o zakupach w drogeriach internetowych.
Jakie są moje ulubione sklepy i gdzie najczęściej robię zakupy ?
Zapraszam do czytania :)




OTO LISTA MOICH ULUBIONYCH DROGERII INTERNETOWYCH :

1. KOSMETYKI Z AMERYKI

Jeżeli ktoś obserwuje mojego bloga, może zauważyć, że większość zakupów robię właśnie na tej stronie internetowej. Wiele znanych marek w bardzo niskich cenach. Wspaniała obsługa, która zawsze służy pomocą. No i oczywiście szybkość dostarczenia przesyłki :)
Koniecznie numer jeden.

2. NOCANKA


Na tej stronie bardzo często zamawiam lakiery do paznokci z Sally Hansen
i Essie.
Polecam ciekawe promocje i częste darmowe dostawy do domu :)

3. EZEBRA


Lubiana przeze mnie drogeria, zwłaszcza po ostatniej zmianie szaty graficznej :)
Baaardzo duże promocje i ciekawe produkty w ofercie.
Gorąco polecam.

4. PAATAL

Ostatnio odkryty sklep. Ciekawy asortyment. Już niedługo planuję złożyć tam zamówienie. Więc niedługo dam Wam znać co i jak z nimi.

A Wy jakie macie swoje ulubione drogerie internetowe ? Podlinkujcie kilka ciekawych :)
Pozdrawiam i do przeczytania !

14 komentarzy:

  1. Ja również lubię Kosmetyki z Ameryki i Paatal :) Sklepu Nocanka nie znam ale chętnie zajrzę ;)
    Z zagranicznych drogerii mogę polecić cosmetic-love.com - kosmetyki azjatyckie z darmową dostawą :) raz zamawiałam i wszystko było super. Pozdrawiam
    girlingingerhair.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :) Na pewno podpatrzę stronkę i już zaglądam do Ciebie :)

      Usuń
  2. Ja kupuje głównie w internetowej Sephorze a paatal totalnie nie znam zaraz się rozejrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja kupuję najczęściej w Sephorze, Rossmanie :) Ale chętnie zajrzę do sklepow, jakei wymieniłaś :*
    http://roko-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ostatnio też zamawiałam na Kosmetyki z Ameryki i jestem zadowolona :D Zapraszam do mnie ➜ http://poprostuemi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja kolezanka polecała mi 'kosmetyki z ameryki'. Muszę tam zajrzeć w koncu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie sprawdzę kosmetyki z Ameryki.

    Zapraszam na rozdanie
    Darunia-dusiunia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. COCOLITA :) i MintiShop :)

    http://nhvrlx.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja robię zakupy w Drogeria Nina, bogaty asortyment oraz dorzucają sporo probek, maseczek oraz pełnowartościowych produktów: *
    buziaki: *

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja robię zakupy w Drogeria Nina, bogaty asortyment oraz dorzucają sporo probek, maseczek oraz pełnowartościowych produktów: *
    buziaki: *

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja robię zakupy w Drogeria Nina, bogaty asortyment oraz dorzucają sporo probek, maseczek oraz pełnowartościowych produktów: *
    buziaki: *

    OdpowiedzUsuń
  11. Zakupy robię w drogerii Rossmann, a czasem w Avonie :)

    http://czarny-jelen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Słyszałam dużo dobrego o "Kosmetyki z Ameryki" i "Ezebra", ale jeszcze nie miałam okazji nic zamawiać. Jednak z tego co widziałam to ceny są naprawdę niskie w porównaniu ze stacjonarną drogerią :)
    http://marysiaofficialblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts