czwartek, 5 marca 2015

OPENBOX :) Kosmetyki z Ameryki

Cześć Kochani !
W końcu doprowadziłam swój aparat do w miarę dobrego stanu, dlatego wczoraj kiedy przyszła do mnie paczka, postanowiłam poczekać i otworzyć ją dzisiaj. Popstrykałam kilka fotek i jest :)


Chcecie zobaczyć co zamówiłam ? Koniecznie przeczytajcie dalej !



Paczka przyszła do mnie w bardzo dobrym stanie, jak zwykle, nigdy nie miałam problemów z tą drogerią internetową.

Oto zawartość po rozpakowaniu:







LAKIERY DO PAZNOKCI

NYC



MANHATTAN

ASTOR


RIMMEL

 MISS SPORTY


SZMINKI I BŁYSZCZYKI




CIENIE DO POWIEK, KREDKI I RÓŻE




AKCESORIA


ŻELE ANTYBAKTERYJNE DO RĄK I KOSMETYKI DO WŁOSÓW



JAKO GRATIS


To byłoby na tyle. Dajcie znać czy miałyście te produkty i jak się Wam sprawdziły :)

8 komentarzy:

  1. Ten pędzel składany Delfa noszę w torebce, niezły jest :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam ani jednego,ale skusiłabym się na wiele z tej listy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne lakiery<3

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. lakierowe szaleństwo :D niczego chyba nie używałam, ale chętnie poczytam recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten żel antybakteryjny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam identyczną różową pomadkę z makeup revolution :)

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts