wtorek, 10 marca 2015

STEMPELKOWANIE, czy to dobry pomysł ?

Witajcie kochani !

Kto z Was nie lubi mieć przepięknych paznokci, ze ślicznymi ozdobami ?
Ja właśnie postanowiłam zabrać się za siebie, a w sumie to za swoje paznokcie. Jak już wiedzą Ci, którzy czytają mojego bloga, chcę rozpocząć przygodę z hybrydami. Ostatnio jednak zauroczyła mnie jeszcze jedna metoda, a mianowicie stempelkowanie.
Z czym to się je i jak to wygląda ?
Ja zamówiłam sobie ostatnio na allegro za ok 12 zł zestaw, dzisiaj przyszedł. zobaczcie...




Na zestaw musiałam trochę poczekać, bo zakupy niestety szły prawie tydzień (chociaż wysłany był priorytet), no ale dzisiaj dostałam zawiniątko:

Paczka była zapakowana bardzo dobrze, więc nic się nie uszkodziło.
A tak wygląda jej zawartość:



Blaszka wybierana jest losowo, ja bardziej liczyłam na wzorki na całe paznokcie, dostałam jednak taką, ale też nie jest źle.
Tutaj zbliżenie na płytkę:



No i o ile jeszcze rozpakowanie tej płytki nie było problemem, tak zrobienie ładnego wzorku w moim przypadku graniczy z cudem. I tutaj prośba do Was.
  • Miałyście styczność ze stempelkami ?
  • Jakich lakierów używać ?
  • Jakieś rady dla początkujących ?
Piszcie w komentarzach :)

4 komentarze:

  1. Nigdy nie używałam stempelków :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja również nie używała, ale nie ukrywam po efektach które widzę na blogach bardzo mnie do nich ciągnie..;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy ich nie używałam. Cały czas "walczę" z moimi paznokciami - non stop się rozdwajają. :c

    OdpowiedzUsuń
  4. SPRÓBUJ ODŻYWKI 8w1 z EVELINE :)

    OdpowiedzUsuń

Popular Posts